Congressen
Iddo van ’t Hek (Hart van Holland), Lennart Peeperkorn (Chainreaction.nl) en Rens de Jong (BuzzMaster) hebben de handen ineen geslagen en introduceren Drive-In Events. Met dit concept faciliteren ze op een veilige manier live events in de anderhalvemetersamenleving.
De beursaccommodatie van Hart van Holland, De Loods, biedt met 6.000 vierkante meter vloeroppervlak voldoende ruimte om dit nieuwe concept onderdak te bieden. In de vertrouwde, comfortabele en veilige omgeving van je eigen auto neem je deel aan congressen, seminars, bedrijfs- en productpresentaties. Dit alles geheel in harmonie met de richtlijnen, zo beloven de initiatiefnemers achter Drive-In Events.
Bij een Drive-In Event kunnen de deelnemers de Loods binnen rijden en het hele event volgen vanuit de auto.
“Wat betreft de creatieve invulling gaan we natuurlijk helemaal los”, vertelt Lennart Peeperkorn. “Denk hierbij aan een Drive Thru Foodcourt waarbij je bij binnenkomst doorheen rijdt, mobiel entertainment en muziek tussen de auto’s. En ondertussen worden je ramen snel gewassen. Of wat dacht je van een opening waarbij alle deelnemers, onder begeleiding, een fantastisch toeterconcert geven.”
“Natuurlijk is het cruciaal dat het programma erg interactief is. Daarom zijn wij blij dat Rens de Jong met zijn bedrijf Buzzmaster ook een enthousiaste partner van Drive-In Events is.”
“We bouwen een vaste setting voor een langere periode in de Loods”, aldus Iddo van ’t Hek. “Zodra de overheid groen licht geeft om weer zakelijke events te mogen organiseren staan wij er klaar voor.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.