Beurzen
Uit meer dan 140 inzendingen zijn door een vakkundige jury drie beelden geselecteerd die gekozen kunnen worden als campagnebeeld van AutoRAI 2013. Het is nu aan het publiek om de winnaar te bepalen. Tot en met 11 november kan er via facebook.com/autorai gestemd worden op één van de drie beelden.
De AutoRAI heeft voor het campagnebeeld van de komende editie een ontwerpwedstrijd uitgeschreven. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. Een vakjury, bestaande uit hoofdredacteuren van de grotere autobladen en PR managers van automerken, heeft uit alle inzendingen de drie finalisten geselecteerd. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar.
AutoRAI genomineerden campagnebeeld 2013De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.
Op 12 november wordt bekendgemaakt welke inzending wordt gebruikt als campagnebeeld voor de 2013 editie van AutoRAI. AutoRAI 2013 wordt van 3 tot en met 14 april gehouden in Amsterdam RAI.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.