Sportevenementen
DPG Media en FC Twente hebben hun mediapartnership verlengd tot 2027. Het uitgeefbedrijf blijft daarmee een belangrijke partner voor de voetbalclub en breidt de samenwerking verder uit. Ze richten zich de aankomende jaren op acties en arrangementen voor supporters en sponsoren. Ook willen de partijen extra aandacht besteden aan belangrijke momenten rondom de club.
Het mediapartnership krijgt nu een verdere impuls, waarbij de zichtbaarheid van DPG Media bij de thuiswedstrijden in stadion De Grolsch Veste wordt vergroot, onder andere met borden en schermen op en langs het veld. Ook willen de partijen extra aandacht besteden aan belangrijke momenten rondom de club, zoals het aankomende 60-jarig jubileum en sportieve prestaties van zowel het mannen- als het vrouwenteam van FC Twente.
'Met Tubantia als onze lokale vertegenwoordiger, hebben we een mooie geschiedenis met zowel de regio als FC Twente', zegt partnershipmanager Michael Meuleners van DPG Media. 'Het biedt ons de mogelijkheid om samen met tal van bedrijven uit de Twentse regio mooie campagnes te realiseren. Maar ook op het gebied van contentcreatie hebben we de afgelopen tijd intensiever samengewerkt, zoals bij het uitzenden van live sportwedstrijden via dagblad Tubantia.'
Leon Molenkamp, manager media, marketing & communicatie bij FC Twente: 'Met het oog op de ambities die we hebben in deze nieuwe fase van de club, past het perfect om de samenwerking nu te intensiveren. In al die jaren heeft onze samenwerking mooie resultaten opgeleverd als we kijken naar het bereiken van onze doelgroepen in het oosten van Nederland en het activeren van onze partners in de regio.'
De samenwerking tussen DPG Media en FC Twente gaat terug tot begin jaren negentig. Sindsdien waren er bijvoorbeeld verschillende activaties op de Open dag van FC Twente en campagnes via DPG Media titels als dagblad Tubantia.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.