Congressen

DDMA lanceert nieuw congres over digital analytics

Brancheorganisatie DDMA organiseert op 13 oktober 2022 in B. Amsterdam een nieuw congres: de Digital Analytics Summit. Dit kennis- en netwerkevenement belicht de laatste ontwikkelingen op het gebied van data en privacy.

De eerste sprekers zijn al bekend: Melody Barlage (Adyen), Steen Rasmussen (IIH Nordic), Simo Ahava (8-bit-sheep) en Emma Gordon (Miele) het podium.

De Digital Analytics Summit is een initiatief van DDMA’s nieuwste commissie over dit specifieke onderwerp. De commissie ziet digital analytics als het vakgebied dat de basis vormt voor inzicht en optimalisatie van diverse digitale kanalen en platformen, zoals websites en apps. Met de summit wil de commissie specialisten op het gebied van data, analytics en digital marketing opleiden met kennis over het optimaal verzamelen, verwerken, analyseren en rapporteren van data.

De Commissie bestaat op dit moment uit Frans Appels (Netprofiler), Martijn van Warmoeskerken (Dienst Publiek en Communicatie), Marloes Been (T-Mobile), Twan Lammers (ABN Amro) en freelance analist Martijn van Vreeden.

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Data uit digital analytics is van onschatbare waarde voor je online marketingstrategie en optimalisatieprocessen. Dat realiseren we ons als branchevereniging voor data & marketing maar al te goed. Bovendien is het een vakgebied waar op dit moment ongelooflijk veel speelt, door technologische en wettelijke veranderingen. De missie en belofte van de nieuwe Commissie Digital Analytics en de Digital Analytics Summit sluiten daarom naadloos aan bij ons doel om de data-driven marketingsector verder te professionaliseren en voor te bereiden op de toekomst.”


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief