Beurzen, Company events
D&B Eventmarketing heeft op 19 juni het boek ‘LIVE!” gepresenteerd en het eerste exemplaar overhandigd aan burgemeester van Hilversum Pieter Broertjes. In dit boek vertellen experts en opdrachtgevers hoe je de kracht van live kunt gebruiken bij het realiseren van organisatiedoelen. ‘Met dit boek willen we onze kennis en ervaring delen om ons prachtige vak naar een next level te tillen’, zegt Pieter Bas Boertje van D&B Eventmarketing.
In ‘LIVE!’ wordt onderzocht waarom een event wel of juist niet werkt. Daarbij schuwen de makers een avontuurlijke aanpak niet. Er wordt zowel gekeken naar de rituelen van verre volken als naar de nieuwste marketinginzichten om uit te leggen hoe organisaties maximale impact kunnen bereiken met hun evenement. Dr. Danielle Braun, corporate antropoloog, en prof. dr. Ed Peelen, bijzonder hoogleraar content marketing, leverden een bijdrage aan het boek. Opdrachtgevers vertellen over de impact van hun events in de praktijk. Het boek is zowel bestemd voor de CEO of bestuurder als voor marketing-, communicatie-, eventmanagers en studenten.
Boertje merkt dagelijks dat steeds meer organisaties de kracht van live ontdekken: “Mensen raken met commercials, sponsoring, nieuwsbrieven of advertentiecampagnes is tegenwoordig een grote uitdaging. De meeste reclameboodschappen blijven niet hangen tussen de oren. Echt contact werkt juist wel en daarom organiseren bedrijven steeds vaker evenementen. Events worden steeds meer ingezet om strategische doelen van organisaties te bereiken. Jubilea zijn bijvoorbeeld niet alleen momenten om terug te kijken, maar worden nu vooral ingezet als springplank voor verdere ambities. Daarbij komt dat de rol van de CEO ook verandert. Hij is niet alleen meer bestuurder, maar vooral ook inspirator en kartrekker. Juist tijdens evenementen kunnen CEO’s hun nieuwe rol goed spelen.”
‘LIVE!’ is te bestellen voor €25,- via live@db-eventmarketing.nl.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.