Brand events

Datingapp Feeld maakt Green Light District in Amsterdam

Feeld Fuck Around. Find Out. OOH 3

Datingapp Feeld introduceerde vorige week in Amsterdam haar nieuwe campagne ‘F*ck Around and Find Out'. Ter gelegenheid daarvan werd de Reguliersdwarsstraat omgetoverd tot groen district, ofwel het Green Light District. Daarnaast waren er meerdere evenementen in samenwerking met lokale organisaties. 

Activatiecampagne

Feeld is een datingapp voor 'nieuwsgierige en open-minded individuen'. De activatiecampagne met het Green Light District was er van 16 tot 20 juli. Feeld wilde daarmee iedereen het groene licht geven om zijn, haar of diens verlangens in een veiligere omgeving te ontdekken. Deze campagne moedigt mensen aan om nieuwe dimensies van verbinding, seksualiteit en relaties te ontdekken. 

Positieve reacties

 'We ontvingen positieve feedback over onze activaties door de hele stad. Amsterdammers namen contact met ons op om letterlijk te vragen hoe ze meer konden ontdekken', zegt Ashley Dos Santos, Head of Communications bij Feeld. 'Er waren honderden betekenisvolle connecties bij elk evenement. Ons doel was om gesprekken te stimuleren over wat er gebeurt wanneer je nieuwsgierigheid boven beperkingen kiest. Dat is precies wat we zagen gebeuren bij zowel nieuwe als bestaande Feeld-leden.'

Samenwerking met ondernemingen

Tijdens de campagneweek werkte Feeld met verschillende Amsterdamse ondernemingen samen om een netwerk te creëren van inclusieve, veiligere locaties waar iedereen welkom is. Onder meer Pansy, Kanaal 40, Bar Bacán en Lellebel.

Tentoonstelling, diner en feest

Daarnaast was er een tweedaagse galerietentoonstelling in de Reguliersdwarsstraat, een paneldiscussie over ervaringen en perspectieven van Amsterdammers met Eden Chiang, medeoprichter van The Oh Collective, Iona Smith, medeoprichter van The Queer Agenda, en Jean Paul Paula, creative director en activist.

Ook waren er onder meer een soiree met meer dan zeshonderd Feeld-leden, een diner en een feest aan de Waterkant omringd door Feeld-boten in de grachten van Amsterdam.

Vervolg campagne

Volgens een woordvoerder van Smarts, het communicatiebureau van Feeld, komt er zeker een vervolg op de campagne.

De campagne kwam tot stand in samenwerking met reclamebureau 72andSunny.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief