Beurzen
De tweejaarlijkse vakbeurs CUE van Rotterdam Ahoy gaat zich met ingang van editie 2026 sterker richten op multimedia. Deze focus komt naast de al gevestigde sectoren theater en live-entertainment. Om de verandering visueel onder de aandacht te brengen is een nieuw campagnebeeld ontworpen.
Innovaties op het gebied van projectie, Extended Reality (Virtual, Augmented en Mixed Reality), interactieve technologieën en audiovisuele installaties veranderen de manier waarop beleving en storytelling kunnen worden vorm gegeven. CUE, vakbeurs voor event-, installatie- en entertainmenttechnologie, speelt hierop in door multimedia en gespecialiseerde bedrijven centraal te stellen, zowel op de beursvloer als in het lezingenprogramma.
"CUE biedt bezoekers de kans om zich verder te verdiepen in nieuwe technologieën op het gebied van multimedia en immersive storytelling", vertelt Enrico Daamen, voorzitter van het CUE-bestuur. "Van interactieve demonstraties tot inspirerende sessies met experts uit het veld - we willen professionals de tools en de kennis geven om voorop te blijven lopen in deze snel veranderende industrie."
Het gemoderniseerde campagnebeeld brengt de drie belangrijkste sectoren van de beurs in beeld. "Met dit vernieuwde campagnebeeld zetten we de belangrijke sectoren van nu in de spotlight", stelt Daamen. "Door gebruik te maken van de iconische vlakken uit het logo, komt de diversiteit van de sectoren tot leven en wordt de dynamiek van onze industrie gevisualiseerd.”
De volgende editie van CUE vindt plaats van 12 tot en met 15 januari 2026 in Rotterdam Ahoy.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.