Beurzen

Creëer draagvlak

Een beursdeelname vraagt veelal om extra inspanning van diverse mensen binnen uw bedrijf. U zult hen hard nodig hebben om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.

Een beursdeelname vraagt veelal om extra inspanning van diverse mensen binnen uw bedrijf. U zult hen hard nodig hebben om een zo goed mogelijk resultaat te behalen.


Zorg dat u intern draagvlak creëert, want daar zult u het hele traject van profiteren. Maak duidelijk wat het belang is van de beursdeelname voor het bedrijfsresultaat. Geef ook aan wat de meerwaarde is ten opzichte van ander verkoop- en marketingmethoden.


Laat de mensen ook meedenken over de beurspresentatie. Dit levert u ongetwijfeld een hoop goede suggesties op en verhoogt de betrokkenheid binnen uw beursteam. 

(Uit: Expovisie december 2002) 

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief