Beurzen
‘Maak de toekomst mee!’, luidde het thema van de 50PlusBeurs die medio september werd gehouden in de Jaarbeurs Utrecht. Renault Nederland liet samen met Crea & Artiva zien dat de autofabrikant volop meespeelt in die toekomst.Renault Nederland verleidde de actieve plussers met vrij hangende gele kubussen, visuals met een persoonlijke sfeer, modern meubilair en de nieuwste auto’s, oftewel de Renault beleving! Samen met het aanpassingsbedrijf Bierman introduceerde Renault Nederland vier auto’s met op de doelgroep afgestemde mogelijkheden; hierbij staan hobby’s en vrije tijd centraal.
Totale merkbeleving
Renault Nederland daagde Crea & Artiva uit om een overzichtelijke en aansprekende stand te ontwikkelen. Een rechthoekige, ruim ogende, zakelijke en toegankelijke eilandstand, met een oppervlakte van 130m2 is het resultaat. De robuuste vrij hangende kubussen vormen de basis van de stand en beelden de actieve doelgroep uit. Door de herkenning in de beelden krijgt de stand een persoonlijke touch en wordt de merkbeleving versterkt. Het ruimtelijke moderne gevoel van Renault komt terug in de witte vloer, waarop de auto’s volledig tot hun recht komen.
De perfecte uitlichting van de stand zorgde voor een opvallende positie in de beurshal. De ruim 98.000 actieve bezoekers wisten dan ook gemakkelijk de weg naar de Renault stand te vinden.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.