Beurzen

Crea & Artiva en het Miele-gevoel

Glanzende dynamische vormen, gemaakt van luxe materialen. Pure elementen. De nieuwste huishoudelijke apparatuur en een heerlijke geur die je tegemoet komt als je de stand van Miele binnenstapt. Een totale beleving die al je zintuigen prikkelt.In opdracht van Miele Nederland realiseerde Crea & Artiva een kwalitatief hoogwaardige stand, waar inspiratie, demonstratie en innovatie centraal stonden. De bezoekers op de Woonbeurs 2009 konden de gloednieuwe ontwikkelingen van Miele vooral ervaren. Dat werd met name onderstreept door de continue kookdemonstraties met onder andere meesterkok Rudolph van Veen. De interactiviteit met de koks op de stand heeft geleid tot circa 1000 inschrijvingen voor de kookworkshops te Vianen.

Puur contra design

Vanuit de doelstellingen van Miele: bezoekers inspireren, traffic genereren naar het Miele Inspirience Centre in Vianen, imagebuilding en verkoop stimuleren heeft Crea & Artiva een open en overzichtelijke stand ontworpen. De bezoeker maakte hierdoor gemakkelijk zijn entree en vond eenvoudig de weg door de verschillende beleveniswerelden.

Crea & Artiva heeft de kernwaarden van Miele (kwaliteit, duurzaamheid, milieu- vriendelijkheid, design en functionaliteit) vertaald door pure elementen in te zetten in contrast met design. Het design straalde het Miele-gevoel uit, waardoor er een perfecte omgeving voor de Miele-apparatuur werd gecreëerd. Daarbij was een eikenhouten bank geplaatst in contrast met de hoogglans elementen en stonden er luxe groenvoorzieningen om het pure gevoel te versterken.

Geïnspireerd door het Miele Inspirience Centre in Vianen is Crea & Artiva erin geslaagd aan de uitgangspunten te voldoen. De Miele-medewerkers voelden zich ‘thuis’ als in hun eigen Inspirience Centre.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief