Beurzen

ContactCenterCongres succesvol

Het eerste Belgisch ContactCenterCongres, dat gisteren plaatsvond in Mechelen is een groot succes gebleken. Ruim 170 vertegenwoordigers van bedrijven in en rond de contact center branche waren op het congres verenigd. Horst Remes, partner van Callmetrics/Möbius en bestuurslid van vereniging Contactcentres.be: “Met de organisatie van dit evenement is een eerste aanzet gedaan om de vaak hectische contactcenter-wereld nu eens met elkaar in contact te brengen. Het delen van ervaringen en het leren kennen van de spelers in de markt is een grote meerwaarde voor de branche. We hopen daarom dat dit ContactCenterCongres een jaarlijks terugkerend evenement in België zal worden.”Het eerste Belgisch ContactCenterCongres, dat gisteren plaatsvond in Mechelen is een groot succes gebleken. Ruim 170 vertegenwoordigers van bedrijven in en rond de contact center branche waren op het congres verenigd. Horst Remes, partner van Callmetrics/Möbius en bestuurslid van vereniging Contactcentres.be: “Met de organisatie van dit evenement is een eerste aanzet gedaan om de vaak hectische contactcenter-wereld nu eens met elkaar in contact te brengen. Het delen van ervaringen en het leren kennen van de spelers in de markt is een grote meerwaarde voor de branche. We hopen daarom dat dit ContactCenterCongres een jaarlijks terugkerend evenement in België zal worden.”

 

Het ContactCenterCongres – onder leiding van dagvoorzitter en communicatieprofessional Karin Van Hoorick – gaf een boeiende combinatie te zien van praktijkvoorbeelden, achtergronden, en how-to-informatie. Vooral de presentaties van Dirk Frans (Customer Management Maturity Model), Robert Flierman (Klantsegmenten bij Robeco), Alex Ayels (Klantcontact Fortis), Christiaan van der Ven (servicegerichtheid van Carglass) en Bruno Defrasnes (Electrabel voor en na de liberalisering) scoorden hoog bij de deelnemers. Onverwacht was de verloting van een eendaagse Contactcenter QuickScan door eGain en de tussendoor-optredens van Fwuut Fwuut die onder meer in en uit een meer dan manshoge ballon kroop. Een waardige afsluiting van het congres, en tevens het begin van het CallCenterCafe, was het optreden van de Amerikaan Tom Rocca, die in kort bestek de trends in en vooruitzichten van de callcenter-wereld de revue liet passeren. En daarna was het nog lang gezellig.

 

Foto-impressies van het congres zijn binnenkort te vinden op de website van het vakblad Customer Contact Magazine. Ook informatie over de inhoud van het programma en de achtergrond van de sprekers is terug te vinden op www.ccmonline.be. Een uitgebreid verslag van het congres wordt opgenomen in het volgende nummer van CCM België, dat begin juli verschijnt.

Het ContactCenterCongres werd georganiseerd door uitgeverij F&G Publishing in samenwerking met Tote-m business architects. Het ContactCenterCafe werd mede mogelijk gemaakt door The House of Contact Centers.

 

Over F&G Publishing

F&G Publishing is een in 1994 opgerichte uitgeverij van boeken en specialistische vakbladen als onder meer Customer Contact Magazine Nederland, Customer Contact Magazine België, VIP Vakblad voor documentmanagement en Outsource Magazine. Tevens organiseert F&G Publishing evenementen en congressen op dit gebied en andere terreinen. Via de website www.fngpubli.com kunt u daar meer over lezen.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief