Festivals
Ziggo Dome heeft onlangs de langdurige samenwerkingen met Coca-Cola en Heineken verlengd. Beide partnerschappen zijn er al sinds 2012. Coca-Cola verlengt tot 2029 en Heineken tot 2031. Betrokken partijen willen inzetten op 'innovatieve initiatieven en publieksgerichte oplossingen'.
Sinds de opening van de concertlocatie is Coca-Cola de officiële frisdrankpartner, verantwoordelijk voor het volledige frisdrankassortiment. De vernieuwde overeenkomst richt zich op een fris, toekomstgericht beleid dat inspeelt op een veranderend publiek. Heineken blijft exclusief bierleverancier en bouwt verder op een reeds succesvol partnership. Deze samenwerking resulteerde in diverse initiatieven, zoals het Heineken Bierlokaal en de Festival Bar, populaire plekken voor bezoekers om samen te komen en de sfeer te beleven.
'Doelgroepen, muziekstromen en de wensen van de consument evolueren continu, waarbij minder suiker en meer flexibiliteit steeds centraler komen te staan', zegt Birgitte de Winter, Directeur Commerciële Zaken bij de Ziggo Dome. 'In samenwerking met Coca-Cola hebben we een vooruitstrevend plan ontwikkeld, met niet alleen een leveranciersperspectief, maar ook een sterk marketingconcept dat beide partijen ten goede komt. Dit partnerschap biedt ons de kans om een impactvolle en duurzame relatie te bouwen die inspeelt op de dynamiek van de markt.'
Arjan Wiertz, Director Out of Home bij Coca-Cola Europacific Partners, legt dat verder uit. Volgens hem moet het vernieuwde partnerschap zorgen voor nog meer fan-beleving. 'Door shows centraal te stellen in onze campagnes en deze te ondersteunen met innovatieve marketingactiviteiten, zoals digitale campagnes en social media willen een meer meeslepende en memorabele ervaring creëren voor de fans.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.