Company events
Met de campagne 'De kunst van contact' viert Cliniclowns het dertigjarig bestaan. Een van de onderdelen van de campagne is een training voor maatschappelijke organisaties “om echt contact te maken”.
De training is bedoeld om “makkelijker contact te maken en door laagdrempelige oefeningen het belang van verbinding” te ervaren. Het is niet de bedoeling dat deelnemers zelf CliniClown worden. Zo maken ze kennis met de basisprincipes van de clowns, waaronder kwetsbaar opstellen en oordeelloos luisteren.
De training is bedoeld voor groepen van maximaal 20 personen en wordt gehouden bij de organisaties die dit aangevraagd hebben.
De campagne 'De kunst van contact' biedt ook online videotips en een podcast met Erik Scherder en Jochem van Gelder. Ilse Beckers, directeur Cliniclows: “In de afgelopen dertig jaar hebben onze clowns contact maken tot een ware kunst verheven, meestal met mensen die zich in een kwetsbare situatie bevinden. Met deze campagne bieden we Nederlanders tips, podcasts en trainingen aan. Want om je te verbinden met een ander, heb je echt geen rode neus nodig.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.