Sportevenementen

Chocomel wordt officieel eventpartner langebaanschaatsen

Chocomel-schaatsen

Chocomel verbindt zich voor twee seizoenen aan alle nationale en internationale langebaan-schaatswedstrijden. Het eventpartnerschap gaat in tijdens de eerste wereldbekerwedstrijden van seizoen 2024-2025 in Japan, die dit weekend worden gehouden.

Tv-boarding en activaties

Chocomel is komend weekend voor het eerst via de tv-boarding en backdrops als official eventpartner zichtbaar in het langebaanschaatsen. Eerder deze maand kondigden Chocomel en Team Essent ook een samenwerking aan. Met de uitbreiding van het eventpartnership ondersteunt Chocomel nu nog breder de schaatssport met de mogelijkheid om volop te activeren in aanloop naar de Winterspelen in Milaan in 2026.

Het partnership komt tot uiting in de vorm van (tv)-zichtbaarheid bij alle wedstrijden, online en live activaties voor schaatsfans en de inzet van tickets voor zowel B2B als B2C bij de wedstrijden in Thialf.

Verbonden met de winter

‘Chocomel is onlosmakelijk verbonden met de winter', zegt Hein Raijmakers, commercieel directeur Chocomel bij FrieslandCampina. 'Aangezien natuurijs steeds schaarser wordt zijn we deze samenwerking aangegaan, hiermee kan Chocomel door de winter heen de link met ijs en schaatsen blijven leggen. De samenwerking met House of Sports biedt ons de mogelijkheid om niet alleen ons merk te verbinden aan het langebaanschaatsen, maar zeker ook met de fans langs de kant en voor de buis genietend van een warme Chocomel.'

Ideaal platform

Michelle Geldhof, commercieel directeur bij House of Sports: ‘De match tussen Chocomel en het schaatsen hoeven we niet uit te leggen. We zijn blij om deze samenwerking aan de start van het internationale seizoen voor 2 jaar aan te kondigen. Zeker nadat we eerder heel fijn hebben samengewerkt met het zustermerk Campina bij de langebaanwedstrijden en als partner van De Coolste Baan van Nederland. De wedstrijden zijn een ideaal platform voor online campagnes en live activaties voor de schaatsfans in Thialf in combinatie met de prominente tv-zichtbaarheid in de wintermaanden’.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Subscribe to our newsletter now