Festivals

Bud partner van droneshow als afsluiting Mysteryland

mysteryland bud

Mysteryland (ID&T) heeft in samenwerking met partner Bud en TWOFIFTYK DRNS een droneshow ontwikkeld die het festival het afgelopen weekend afsloot. Het ging om zeshonderd drones, vuurwerk, 3D-video, licht, muziek en zang.

Festivalervaring versterken

De drone- en vuurwerkshow speelde zich af op 120 meter hoogte. Met de show willen ID&T en Bud de festivalervaring voor de bezoeker versterken en tegelijkertijd laten zien hoe een merk op een authentieke manier waarde kan toevoegen aan een evenement. TWOFIFTYK DRNS is bekend van shows op onder meer Burning Man, Ultra, ADE en de Formula 1 Grand Prix Las Vegas. 

Nooit eerder vertoond

'Begin dit jaar hebben ID&T en AB Inbev (eigenaar van Bud) de ambitie naar elkaar uitgesproken om vernieuwende merkactivaties en marketingcampagnes te creëren voor onze evenementen, waarmee we onze bezoekers onvergetelijke ervaringen willen bieden', zegt Eveline Grimberg, senior brand partnerships manager Mysteryland. 'We zijn ontzettend trots dat we deze indrukkende, en showtechnisch nooit eerder vertoonde, eindshow samen met Bud hebben ontwikkeld.'

Merk integreren

Volgens Grimberg was het zonder de samenwerking met Bud niet mogelijk geweest een eindshow van deze proporties aan de bezoekers mee te geven. 'We zien dit als een mooi voorbeeld van hoe merken geïntegreerd kunnen worden in onze evenementen en ook als de perfecte afsluiting van een zeer succesvol evenementenseizoen. We kijken er dan ook naar uit om onze samenwerking in de komende jaren verder uit te breiden, met als doel om op een positieve manier te verbinden en het leven te vieren.'

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief