Beurzen
De Belgische bouwbeurs Batibouw kon op zondag 6 maart de deuren sluiten met 319.000 bezoekers op de teller. En opsteker voor organisator Fisa, die door de moeilijke economische situatie in de bouwsector haar verwachtingen wat naar beneden had bijgesteld. Markant is dat het aantal vakbezoekers dat de eerste twee dagen van de beurs over de vloer komt, steeg tot 76.000 waardoor Batibouw met een fietslengte voorsprong het belangrijkste vakevenement voor de bouwsector blijft.
Tijdens de beurs werden opnieuw Communication Awards uitgereikt voor de meest communicatieve standen. In de categorie standen tot 70 m² ging de prijs naar Stone Creation, die het haalde van Arclinea en Jasno Shutters. In de categorie standen groter dan 70 m² kaapte Vasco de hoofdprijs weg voor de neus van Knauf en Soudal. Recticel kreeg een onderscheiding voor de volledige beurscommunicatie.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.