Brand events
Blue Band heeft een cheque ter waarde van 100.000 euro aan het Nationaal Schoolontbijt overhandigd, tijdens de opening van de ontbijtweek bij Space Expo in Noordwijk. Het botermerk ondersteunt het streven om kinderen te leren over het belang van een gezond ontbijt.
De actie maakt onderdeel uit van de ‘Broodje Doneer’-campagne ter ere van haar honderdjarig bestaan. Sinds april vertegenwoordigde elk verkocht Blue Band kuipje een donatie aan het Nationaal Schoolontbijt.
Met de overhandiging van de cheque begon ook een langdurige strategische samenwerking tussen Blue Band en het Nationaal Schoolontbijt. Het merk gaat jaarlijks ontbijtproducten beschikbaar stellen. ‘Bij deze langdurige samenwerking kijken we continu hoe we het Nationaal Schoolontbijt optimaal kunnen ondersteunen om het beste aan kinderen te bieden’, zegt senior brand manager van Blue Band Alexandra Hartevelt.
Tijdens de ontbijtweek krijgen kinderen van onderwijsinstellingen door heel Nederland een gezond ontbijt voorgeschoteld. Daarnaast krijgen zij educatie over een goede start van de dag.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.