Beurzen
In de aanloop naar de tweede editie van het vakevenement Bestelauto Expo op 13 en 14 november 2018 in Expo Houten, is een nieuw online platform live gegaan met nieuws, achtergronden, bestelautotests, videoverslagen en een chatfunctie. De uitbreiding dient ervoor om meer potentiële bezoekers te bereiken. Organisator Patrick van Tilburg van EXPOMotion wil www.bestelauto-expo.nl laten uitgroeien tot een breed nieuws- en kennisplatform voor de volledige bestelautosector.
Van Tilburg organiseerde in oktober 2017 de eerste Bestelauto Expo, een vakbeurs specifiek gericht op bedrijfswagens. Daar kon de bezoeker niet alleen de merken met elkaar vergelijken, maar ook de hele markt eromheen: van bedrijfswageninrichters tot nieuwe bandentechnologie, van telematica tot remarketing. Om meer bekendheid voor de beurs te genereren en meer bezoekers aan te trekken, is nu de stap genomen naar een online platform. Er zal vooral veel aandacht zijn voor nieuws en achtergronden. Later dit jaar volgen nog een aantal vernieuwingen.
Er is een redactie gevormd om het nieuws- en kennisplatform verder te ontwikkelen waaraan Jasper Engel deelneemt, bedrijfswagenexpert en auteur van de Bedrijfswagen Omnibus, Jeroen Ekeler, bestelautojournalist voor onder andere AutoWeek en Bart Luteijn, specialist op het gebied van fleet en leasing en uitgever van onder andere TrendsinAutoleasing.
Patrick van Tilburg: “Bij elkaar hebben we decennia ervaring in de (bestel)autowereld en op het gebied van uitgeven. Het is een mooie club; de doelen om te komen tot een marktleidend event en platform liggen hoog. We hebben de markt mee, maar veel belangrijker: de markt heeft behoefte aan goede informatie rondom bedrijfsauto’s. De zakelijke consument kwam er wat dat betreft bekaaid vanaf. Tot nu toe dan.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.