Beurzen
Live communicatie is het enige marketinginstrument waarmee je alle vijf de zintuigen van de doelgroep kunt bespelen. Je kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken en proeven wat je ze te bieden hebt. Controleer of jouw standconcept optimaal gebruik maakt van deze unieke eigenschap van dit communicatiemedium.
Vers gemaaid gras. Appeltaart in de oven. Herfstbos. Zeewind. Zet de positieve associaties die geuren oproepen ook eens in bij jouw beursdeelname.
Sfeerzones en accenten. Verlichting zorgt voor sfeer en attentiewaarde. Om verlichting optimaal te benutten is het belangrijk om vooraf een goed lichtplan te maken. Met gekleurde spots kun je sfeerzones creëren. Uiteenlopende kleuren roepen bij mensen uiteenlopende gemoedsgesteldheden op. Om bepaalde objecten extra onder de aandacht te brengen, is accentverlichting de aangewezen oplossing.
Onzichtbaar decor. In films doen ze niet anders. Met achtergrondmuziek en -geluiden wordt een onzichtbaar decor geschapen, met een ijzersterke uitwerking. Laat het geluid maar eens weg bij de filmscènes die je het meest zijn bijgebleven. Houd rekening met een koude douche.
Kijk omlaag Sammie. Visuele communicatie-uitingen worden al gauw op ooghoogte aangebracht of hoog boven alles uit als het van veraf moet opvallen. De vloer als communicatiemiddel wordt vaak vergeten, terwijl door de huidige print- en projectietechnieken veel mogelijk is op dit gebied
Gevoelige communicatie. Trillende vloeren, luchtstootjes en waterspetters brengen ‘gevoel’ in jouw communicatie. Gegarandeerd dat de beursbezoekers direct bij de les zijn.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.