Brand events

Basic-Fit laat publiek Hoog Catharijne sporten voor een scherm

basic fit hoog catharijne

Basic-Fit bood afgelopen week een digital out of home-activatie in winkelcentrum Hoog Catherijne in Utrecht. De activatie bestond uit een slim scherm waar een camera in zat. Het scherm gaf notificaties en het publiek kon daarop reageren door te bewegen voor het scherm. 

Score

De camera en technologie van techbedrijf Snap (van Snapchat) verwerkte de bewegingen in het spelletje. De beste scores werden direct geprojecteerd op het reclamescherm dat boven de schermzuil hing.

Omgaan met stress

'Met deze nieuwe activatie willen we op een impactvolle & innovatieve manier benadrukken hoe mensen dagelijks met stresssituaties worden geconfronteerd', zegt Kevin Ayeni, marketing manager van Basic-Fit. 'We willen laten zien dat sport en fitness een positief effect kan hebben op het omgaan met deze stress.'

Basic-Fit werkte voor de activatie samen met Playar, Abovo, O2H Creative Solutions en BlowUp Media.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief