Beurzen
Hoewel autoshows over de hele wereld onder druk staan, is AutoRAI 2009 vandaag met een oorverdovend claxonconcert positief afgesloten. Zo’n 220.000 mensen brachten een bezoek aan het tweejaarlijkse autofeest. Gezien de huidige economische omstandigheden en de teruggelopen autoverkopen, spreekt de organisatie van een geslaagd evenement. "De vernieuwde opzet heeft veel positieve reacties van zowel bezoekers als exposanten opgeleverd", aldus beursmanager Fernand Molenschot. Ook exposanten spreken van een succes: door de laagdrempelige opzet en het exposeren van een recordaantal auto’s in zes belevingswerelden, zijn er tegen minder kosten ruim 70.000 potentiële klanten (leads) gegenereerd. De volgende AutoRAI wordt gehouden in april 2011.Hoewel autoshows over de hele wereld onder druk staan, is AutoRAI 2009 vandaag met een oorverdovend claxonconcert positief afgesloten. Zo’n 220.000 mensen brachten een bezoek aan het tweejaarlijkse autofeest. Gezien de huidige economische omstandigheden en de teruggelopen autoverkopen, spreekt de organisatie van een geslaagd evenement. "De vernieuwde opzet heeft veel positieve reacties van zowel bezoekers als exposanten opgeleverd", aldus beursmanager Fernand Molenschot. Ook exposanten spreken van een succes: door de laagdrempelige opzet en het exposeren van een recordaantal auto’s in zes belevingswerelden, zijn er tegen minder kosten ruim 70.000 potentiële klanten (leads) gegenereerd. De volgende AutoRAI wordt gehouden in april 2011.
"In nauwe samenwerking met alle exposanten heeft Amsterdam RAI een vernieuwd beursconcept neergezet”, licht Fernand Molenschot toe. “Voor sommige bezoekers was dat even wennen, maar in tijden van crisis moet je je creativiteit laten gelden. Het totale aantal bezoekers bleef achter ten opzichte van de vorige editie. De vernieuwde opzet van AutoRAI 2009 kende echter beduidend minder avondopenstellingen en beursdagen.” Met name de belevingswerelden ”Luxury & Sportscars’
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.