Festivals
American Express nodigt festivalgangers uit om binnen te stappen in een onverwachte festivalwereld op American Express Presents BST Hyde Park. In de Amex Experience kunnen ze tijdens het festival dit weekend hun festivaldromen 'manifesteren'.
American Express is voor het derde jaar partner van BST Hyde Park, het Londense festival dat dit weekend plaatsvindt. Nu uit onderzoek blijkt dat zeven op de tien GenZ's (69%) en zes op de tien Millennials (60%) zich bezighouden met 'manifestatiepraktijken', wil het merk daarop inspelen. Manifesteren is de daad van het proberen om iets werkelijkheid te laten worden door middel van gerichte intentie en actie.
Festivalgangers kunnen bij The Amex Experience een ruimte binnengaan waar ze geïnspireerd worden om hun ultieme festivaldromen te manifesteren. Er zijn vijf 'stations' binnen deze experience: het publiek kan een 'Festival Persona' ontdekken. Worden ze 'De Avonturier', 'De Gelovige' of 'De Optimist'? Daarnaast is er De Bar van Reflectie: met interactieve spiegelmenu's krijgen gasten een elixercocktail voorgeschreven die bij hun Festival Persona past.
Verder de Vision Portal: een foto-ervaring waarbij fans kunnen poseren tegen drie iconische achtergronden van muziekgenres: rock, pop en country. De Mementomarkt is het vierde station: gasten komen terecht op een bruisende avondmarkt met een mix van zoetigheden.
Als laatste kunnen de festivalgangers alles veranderen: ze bepalen hun eigen lot door een van de drie uitgangstunnels te kiezen op basis van de Festival Personas. Aan het einde van de tunnel staat een contactloze handlezer en maken de fans kans op prijzen.
BST Hyde Park heeft als hoofdacts Kylie Minogue, SZA, Kings of Leon, Stevie Nicks en Robbie Williams.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.