Beurzen
Wat drijft een marketing manager om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de derde editie spraken we we Robin Freyer van Smart Internet Media. Hij nam deel aan de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs in Utrecht.
“Voor Smart Internet Media is de beurs erg goed bevallen. De stand van Smart is zeer goed bezocht door klanten en potentiële klanten zodat de stand bijna altijd vol was gedurende de twee beursdagen. Mede door ons zeer gemotiveerde en enthousiaste medewerkers waren de reacties van een ieder meer dan positief. Er zijn vele gesprekken met bezoekers van de beurs gevoerd welke vaak tot in de diepte gingen waarbij de medewerkers van Smart Internet Media zich goed konden profileren en de bezoekers waardevolle informatie konden geven ten opzichte van de Online marketing van deze bezoekers.”
“Om eerlijk te zijn ging bijna alles goed. Hetgeen een beetje is tegengevallen is de ervaring met onze standbouwer. We hebben gemerkt dat je achter ieder detail aan moet om ervoor te zorgen dat ook voor de stand zelf alles goed geregeld wordt. Op de beurs zelf was alles door de Webwinkel Vakdagen goed geregeld. Wel zou het makkelijker zijn als men niet door de centrale ingang MOET gaan terwijl je op dat moment nog met dozen aan het lopen bent. De zijdeuren voor laden en lossen waren dicht en mochten niet worden geopend, dat zou beter zijn als dat wel zou kunnen. Onze stand was voor aanvang van de beurs iets naar voren gegaan omdat er een kabel getrokken moest worden waardoor de stand kleiner was geworden. Na een belletje met Ylona van de webwinkel Vakdagen was dat echter snel weer opgelost.”
“We hebben geleerd dat we (gelukkig) meer tijd hebben en kunnen gebruiken voor volgend jaar. Dit jaar hebben wij de stand in 1,5 maanden moeten regelen wat erg lastig is.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.