Beurzen
Ahoy Rotterdam is op 1 oktober gestart met een nieuwe corporate communicatiecampagne: Hello you! In deze campagne staan gastvrijheid en het creëren van een welkomstgevoel centraal.
Op het voorterrein van Ahoy werden voor deze gelegenheid honderden ballonnen opgelaten door de directeuren en de medewerkers van Ahoy. Hiermee werd Hello you! letterlijk de wijde wereld in gestuurd. Aan tientallen van de ballonnen zitten kaartjes bevestigd met een code voor gratis toegangskaarten voor evenementen.
In haar nieuwe campagne, die is ontwikkeld in samenwerking met het Rotterdamse reclamebureau IN10, wil Ahoy organisatoren en bezoekers écht verwelkomen; hen in Ahoy op hun plek laten voelen, tot welke ‘community’ zij ook behoren. Dat doet Ahoy door voor ieder evenement volledig te transformeren tot uitstraling die past bij de betreffende doelgroep.
Hello you! is de opvolger van de campagne Mijn Ahoy. In november 2006 werd Mijn Ahoy geïntroduceerd, samen met een nieuw logo. De nadruk van de campagne lag op het persoonlijke karakter van Ahoy en op het feit dat Ahoy voor iedere bezoeker en iedere organisator een andere herinnering oproept. Mijn Ahoy bood de afgelopen jaren een mooie kapstok voor de corporate activiteiten. Nu, zes jaar later is het tijd geworden voor een volgende stap. Naast het feit dat Ahoy met de communicatiecampagne bezoekers verwelkomt, is het tevens een middel waarmee zij organisatoren ondersteunt in hun communicatie.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.