Beurzen
Op 7 juli 2016 trapten de Agrarische Vakbeurzen van Evenementenhal en Prosu hun samenwerking én het komend beursseizoen af. Evenementenhal en Prosu werken al samen sinds de eerste Landbouwbeurs in 1996 en Prosu speelt vanuit haar database-expertise een grote rol in de uitnodigingsservice en kwalitatieve bezoekerswerving van Evenementenhal.
Prosu Databased Marketing levert met haar Stand Traffic Generator extra standbezoeken op, voor én met de exposant. “Wij zien dat exposanten tijdens een beurs hun uiterste best doen om goede bezoekers te krijgen op hun stand. Bij het vooraf werven van het juiste potentieel ligt nog ruimte voor verbetering,” aldus Peter Arkenbout van Prosu. Met de Stand Traffic Generator helpt Prosu exposanten door het vooraf inplannen van afspraken op de stand.
Prosu Media Producties stelt de officiële beursspecial samen voor de agrarische eventtitels. Algemeen manager Henk Stoel: “Met de beursspecials kunnen bezoekers zich voorbereiden op de beurs en oriënteren op investeringen. Exposanten kunnen zich hierin profileren en hun beursmoment verlengen.”
In aanloop naar de beurzen starten Evenementenhal en Prosu Media Producties deze zomer met vlogs en blogs. “Hierin volgen we agrariërs, maar ook exposanten, gedurende een bepaalde tijd met als algemeen uitgangspunt: ‘Wat speelt er in de markt?’. Daarnaast geeft Prosu Media Producties weer de bonnenboekjes uit. Een laagdrempelige manier, ter ondersteuning van standmedewerkers, om leads te verkrijgen en adressen te verzamelen.
Ook levert Prosu een bijdrage aan de kennisprogrammering in samenwerking met de Programma Manager van Evenementenhal. Exposanten krijgen extra gelegenheid om hun specifieke kennis tijdens meerdere lezingen te presenteren. Prosu Databased Marketing informeert voorafgaand aan de beurs de juiste doelgroep over de lezingen. Zo streven Evenementenhal en Prosu een optimale match tussen vakkennis van exposanten en agrarische ondernemers na.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.