Festivals, Brand events
Adnight wordt volgend jaar voor het eerst ook in Londen gehouden. Na Amsterdam en Brussel breidt het event voor de creatieve industrie dus verder uit.
Vorige week werd bekend dat Adnight volgend jaar ook in Brussel wordt gehouden. Daar komt nu dus Londen bij. In Brussel openen creatieve bureaus hun deuren op 3 april, in Londen op 8 mei.
'Gesprekken met Londense bureaus en partners lopen al langer en de reacties zijn heel positief. Maar de wensen en uitdagingen hier zijn anders dan in Amsterdam', zegt mede-oprichter van Adnight Denise Willigers. 'Met een lokaal team van mensen uit de industrie spelen we in op de specifieke wensen van de Londense markt. Zo concentreert Adnight zich in Londen meer op hubs waar veel bureaus geconcentreerd zijn, zoals Central London, East London, Southwark en Soho.'
Ook is het event in Londen op donderdag in plaats van vrijdag.
Tijdens Adnight krijgen beginnende en ervaren reclamemakers en marketeers de kans om op een avond bij verschillende bureaus een kijkje te nemen. De bureaus die deelnemen aan Adnight in Brussel zijn Akqa, GroupM, Kantar, Ogilvy Social Lab en Publicis Groupe. Een lokaal Adnight-team is op het moment in gesprek met 'een breed scala' aan andere bureaus in Brussel over mogelijke deelname.
De organisatie meldt dat ze ook werkt aan een editie in Antwerpen. Eerder werd al bekendgemaakt dat Adnight een franchisemodel is begonnen om initiatiefnemers buiten de hoofdstad hun eigen editie te laten organiseren.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.