Festivals
Two Chefs Brewing kwam tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE) van afgelopen week met een activatie gericht op met name buitenlandse dance-liefhebbers. Het biermerk had posters verspreid over de hoofdstad waarop een QR-code stond en de tekst 'Looking for quality pils?'. Wie de code scande, kwam in een WhatsApp-conversatie terecht waarbij pils besteld kon worden en niet pillen, zoals sommigen misschien dachten.
Met de campagne wilde de Amsterdamse brouwerij zijn nieuwste bier genaamd 'Pils' onder de aandacht brengen. 'We houden van Amsterdam, muziek en dansen, en we zijn liefhebbers van ADE. Het idee voor de campagne begon als een grap tijdens de lunch, want waar kun je beter pils lanceren dan tijdens ADE? Ons motto is niet voor niets 'live a little', aldus Marc Galestien van Two Chefs Brewing.
Volgens Galestien kwamen er veel gesprekken binnen op WhatsApp: 'Vooral toeristen denken iets anders te kunnen scoren dan pils. En juist die verwarring leidt tot hilarische gesprekken.'
Bron: Adformatie.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.