Brand events

Activatie Pathé rond de nieuwe Relax Seats in de bios

PatheDeMunt_activatie

Pathé laat ter promotie van de nieuwe Relax Seats in de bioscoop een 'branded' tram door Amsterdam rijden. In Pathé de Munt kunnen bezoekers een tienjarig Club Pathé Unlimited abonnement winnen, waarbij ze vanuit de Relax Seat eindeloos van films kunt genieten.

Meest comfortabele vierkante meter

Voor de campagne rond de Relax Seats richt Pathé zich op de stoelen die 'zelfs zo comfortabel zijn dat je er bijna in zou willen wonen. In een artikel op De Speld laat hoofdpersoon Sam weten dat hij zijn krappe studio in Noord heeft ingeruild voor 'de meest comfortabele vierkante meter van Amsterdam'. Bureau Kumpany ontwikkelde de campagne in samenwerking met De Speld.

Beleving in Amsterdamse bios

Met de lokale campagne die sinds 2024 september loopt, wil Pathé de veelzijdigheid aan belevingen in haar Amsterdamse bioscopen benadrukken. Deze boodschap wordt versterkt met een bijpassende activatie, waarbij de focus ligt op één van de vele belevingen die Pathé biedt: de Relax Seats.

Activatie in De Munt

'Met onze lokale campagne willen we de veelzijdigheid van beleving in onze Amsterdamse bioscopen benadrukken; vanuit het concept “kies je beleving in Amsterdam”. We wilden deze boodschap versterken met een bijpassende activatie, waarbij de focus ligt op één van de vele unieke belevingen die Pathé biedt: in dit geval de Relax Seats', zegt Annette Reijersen-van Buuren, manager Marketing & Sales bij Pathé. 'We nodigen iedereen uit om zelf de Relax Seats te ervaren en wie weet, als winnaar jarenlang van dit comfort te genieten.

Daarvoor kunnen bezoekers tot en met 5 januari naar Pathé de Munt komen en het zelf ontdekken. 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief