Congressen

11.256 bezoekers en 4 winnaars op Event 11

Bezoekers die zin  hadden om kennis op te doen, konden hun hart ophalen op Event 11.  Aan inhoudelijke sessies was er duidelijk geen gebrek: van Superbraintorm tot hybride inspirational sessies van de RAI. Veruit de meeste sessies gingen over ofwel duurzaamheid ofwel het succesvol inzetten van social media als twitter en linkedin. In totaal bezochten 11.256 bezoekers de beurs. De Arjan van Dijk Groep, Apollo Hotels, Euro-Toilet en Cloé wonnen de Vakprijzen Event 11.

Beste Standconcept: Arjan van Dijk Groep
“Dit is de enige ‘stand’ op de beurs waar je daadwerkelijk iets ervaart en waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Hier gaat het om belevingscommunicatie in al haar verschijningsvormen. Je stapt als het ware een bepaalde wereld in wat met geen enkele productpresentatie te evenaren is.”

Beste Standbemanning: Apollo Hotels en Resorts
“De standbemanning was jong , dynamisch, ambitieus en benaderde bezoekers pro-actief. Ze luisterden goed naar de behoefte van de consument in plaats van het presenteren van een standaard sales verhaal. Het teamwork spatte er vanaf.”

Beste Innovatie: Euro-Toilet
“Wat ons verbaasde was waarom er nu pas wordt ingespeeld op de behoefte van de consument. Dit is een product waar we al jaren op zitten te wachten, het biedt een diversiteit aan oplossingen.”

Inspirerend Persoon: Cloe, visitekaartje van het plein Avenue Belge
“Zij vertegenwoordigde vol passie en enthousiasme de stand en was het visitekaartje van het gehele plein. Cloe is bereidwillig om goed te luisteren naar de klant, zij is het voorbeeld van een talent voor de toekomst.”

De jury
De jury werd gevormd door Niels Bouwman (aankomend verenigingsmanager van IDEA), Sandra Vreeburg (Logica), Manon Douwes (Kia Motors Nederland) en Frank Honigh (Plaat Stand- en Interieurbouw).

www.event.nl


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief