Unilever en ID&T Group gaan samenwerking aan bij ruim dertig evenementen

IDT-Unilever
Bram Krikke Rijksmuseum OneBlade

Philips OneBlade en Bram Krikke presenteren AI-portretten in het Rijksmuseum

Influencer en dj Bram Krikke heeft in samenwerking met Philips OneBlade in het Rijksmuseum een serie portretten gelanceerd die gemaakt zijn met behulp van AI. Krikkes collectie met snorren en baarden als basis, is geïnspireerd op de schilderijen van de grote meester Frans Hals, van wie op dit moment een grote overzichtstentoonstelling te zien is in het Rijksmuseum.

Brand events | 8-5-2024

Johnnie Walker - Pass the mic

Johnnie Walker biedt podium aan vrouwelijke hiphopartiesten met Pass the Mic

Whiskymerk Johnnie Walker houdt op 17 mei een evenement om diverse Nederlandse vrouwen uit de hiphop een podium te geven. Doel van 'Pass the Mic' is om een platform te creëren waar diversiteit en inclusiviteit centraal staan. 

Brand events | 2-5-2024

Tikkie_Koningsdag

Merkactivaties op Koningsdag: Tikkie QR-code, Oranjeshirt van Febo en Holle Dolle Donnie van Statiegeld Nederland

Er zijn op Koningsdag weer verschillende merken met activaties. Dit zijn er drie: de Tikkie QR-code, Oranjeshirt van Febo en Holle Dolle Donnie van Statiegeld Nederland

Festivals, Brand events | 27-4-2024

Stellar Blade

PlayStation tovert Amsterdams streetfoodrestaurant om in Stellar Blade voor release game

De Koreaanse action-adventure game Stellar Blade verschijnt op vrijdag 26 april exclusief op PlayStation 5. Voor deze release werkt PlayStation samen met het Koreaanse streetfoodrestaurant Hongdae in Amsterdam. Van 25 tot en met 29 april is Hongdae volledig in de stijl van Stellar Blade aangekleed en is er een speciaal op de game geïnspireerde menukaart. 

Brand events | 25-4-2024

Bar-le-Duc-merkcampagne

Bar-le-Duc zet festivaltickets en dj-workshops in om jonger publiek te bereiken

Bar-le-Duc is een campagne begonnen om een breder publiek aan te spreken, met name Gen Z en millennials. Het Nederlandse mineraalwatermerk is onder meer een winactie gestart op de Pet-flessen, waarmee festivaltickets en dj-workshops zijn te winnen.

Brand events, Festivals | 24-4-2024

Dirk Lubbers en Rinco van Rijn

Dirk Lubbers en Rinco van Rijn starten Phygital X voor het opzetten of herinrichten van brand experience centers

Dirk Lubbers (DLCheers) en Rinco van Rijn (Discover Projects) bundelen hun krachten in Phygital X, een gefaseerde aanpak voor het opzetten of herinrichten van brand experience centers voor B2B bedrijven. 

LiveWire, Brand events | 15-4-2024

Capsules

Hoe Nepresso een lift in New York ombouwde tot een minicafé

Nespresso neemt de boodschap van de campagne 'Er is altijd ruimte voor geweldige koffie' serieus. Om de functionele kenmerken van zijn kleinste koffiezetapparaat, Vertuo Pop, te laten zien, transformeerde het merk op 7 maart een lift in het One World Trade Center in New York tot het stijlvolle Vertuo Pop Café voor twee personen.

Brand events | 29-3-2024

Qiddiya race

Qiddiya in Saoedi-Arabië onthult meeslepend F1-circuit

Het Saoedische Qiddiya heeft een nieuw autosportcircuit onthuld waar Formule 1-coureurs langs de themaparken en attracties van het giga-project zullen racen. Het nieuwe circuit is ontworpen als toekomstige locatie voor de Grand Prix van Saoedi-Arabië, een F1-motorrace-evenement, en bevindt zich in de Qiddiya City-bestemming voor entertainment, sport en cultuur.

Brand events, Sportevenementen | 18-3-2024